torsdag 10. januar 2013

Ååå, som jeg savner dette

Jeg sitter midt i eksamenslesningen. Patologi (sykdomslære) står for tur, og det nærmer seg eksamen med stormskritt. Jeg kjenner jeg er sliten, lei og begynner å merke eksamensnervene komme krypende. Det er spesielt på slike dager at jeg virkelig savner bloggingen. Jeg satt igår helt utladet og reflekterte over hva som gir meg energi og hva som tapper meg for energi, på jakt etter den store tids- og energityven... Jeg lyktes vel ikke helt med å finne den, men fant mange ting som gir meg energi og glede, men som jeg kanskje ikke er så flink til å ta meg tid til eller prioritere lenger, som blant annet bloggingen. Kanskje jeg skal bli flinkere til å prioritere i det nye året?... Hva med deg, har du noen energityver?


Ønsker alle som er innom et riktig godt nytt år, med en smakebit fra spisestuen som har fått en makeover i en liten prioritert pause før jul;)


25 kommentarer:

  1. Ja tyvene står i kø. Prøver å prioritere. Ønsker deg lykke til med eksamen.
    Klem

    SvarSlett
  2. Koselig og høre fra deg igjen. Har vært innom og kikket flere ganger, da jeg synes bloggen din er så fin. Liker stilen din.
    Katrine

    SvarSlett
  3. Å så hyggelig og se rørelse her og:):) og ett riktig godt nytt år til deg og dine:):)
    Jeg og skal prøve og skjerpe inn bloggingen, men nå har jeg vært syk ei hel uke med influensaen, og er endelig ( kanskje) på bedringens vei;) var det for to dager siden også men ble værre igår:/ så vi får bare vente og se;)
    Min værste energityv må være TVn;) setter jeg meg først ned med den ja da blir jeg sittende:) orker ingenting da, derfor prøver jeg og unngå tv før jeg er ferdig med mine plikter:)
    Lykke til med kommende eksame:):)
    Stor klem fra Linn:)

    SvarSlett
  4. Så koselig å se et nytt innlegg her.
    Savner deg, men vet jo at det krever sitt å gå på skole samtidig som en skal holde familielivet ved like og ha en viss oversikt i huset. Ønsker deg masse lykke til med eksamen, tror du klarer deg bra.
    Tidstyven her er tv Setter jeg på den går tida fort. Håper du får ei herlig helg sammen med dine kjære :)

    SvarSlett
  5. Koselig å se den innom igjen:)
    Nydelig skap du har der:)
    Lykke til med eksamenen:) kommer til å gå bra:)
    Ha en strålende helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Veldig koselig å oppdage et nytt innlegg fra deg.
    Og spisestuemøblene er blitt hvite ser jeg.
    Kanskje du har vist dem før og jeg har godt glipp av det?
    Kunne ihvertfall tenkt meg å se mer av dem ettersom jeg har helt maken og vipper litt frem og tilbake når det gjelder den malinga.
    Lykke til med eksamen og god helg!

    Klem Marit

    SvarSlett
  7. Hei !
    Ja, tjuvane står næast i kø... Den som ergrar meg mest er all logostikkplanlegginga som eg må gjera kvar veke. Med 3 (og innimellom 5)born i huset blir det ein del køyring i løpet av veka...
    Køyringa er ikkje det verste, men planlegginga er drepen :(
    Men no er det helg !
    Lukke til vidare med eksamensførebuinga og dernest eksamen.
    Klem / Janne

    SvarSlett
  8. Energityver finner vi vel overalt - både i mennesker vi omgir oss med og ting som tar tid. Vanskelig å finne, kanskje, men tror at å finne riktig balanse som bestemmer hva som er viktig og hva som er gøy er viktig.

    Vi bør kanskje bli flinkere til å si nei og ikke ta hensyn til andre menneskers forventninger.

    Ha en fortsatt fin søndag.

    Klem.

    SvarSlett
  9. Godt nytt år og lykke til med eksamen,Anita. Tidstyven her må vel være TV.Det er for lett å bli sittende i godstolen om kvelden.Klem

    SvarSlett
  10. Åhhh, va roligt att se o läsa något från dig igen. Saknar dina inlägg från ditt underbart fina hem!

    SvarSlett
  11. Vad roligt att se dig härinne igen. Kan förstå att du har mycket att göra med prover och annat. Hoppas du klarar dig bra på examen (usch ja vad nervös man kan bli!) och att du kommer tillbaka till oss igen framöver.
    Så fin spisestuen blivit.
    Kram Elzie

    SvarSlett
  12. Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!
    Jeg har laget bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom. I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 22.000,- Håper du har lyst til å være med. Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken! Frist for å være med er 15. mars.
    Ha en flott uke! Beste hilsen Franciska :-)
    http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

    SvarSlett
  13. alprazolam mg 1mg xanax street price - xanax 4 hours after drinking

    SvarSlett
  14. buy xanax how much xanax and alcohol will kill you - xanax bars vs pills

    SvarSlett
  15. Hei:-) stikker bare innom for og ønske deg ei flott påske:-)
    Stor klem fra Linn:-)

    SvarSlett
  16. Hey! I know this is somewhat off-topic but I had to ask.
    Does managing a well-established website such as yours require a large amount of work?
    I am brand new to operating a blog but I do write in my journal everyday.
    I'd like to start a blog so I will be able to share my own experience and thoughts online. Please let me know if you have any recommendations or tips for brand new aspiring blog owners. Thankyou!

    Here is my webpage :: 2006 honda s2000 for sale

    SvarSlett
  17. Howdy! This article couldn't be written any better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I most certainly will forward this information to him. Pretty sure he'll have a very good read.
    Thank you for sharing!

    Feel free to visit my blog ... youth baseball players

    SvarSlett
  18. Måtte bare innom å si at jeg savner de flott innleggene hos deg. Men forstår godt at dagene ikke strekker til med skole, hus og familie.
    Ønsker deg ei herlig sommer :)

    SvarSlett
  19. Good web site you've got here.. It's difficult to find high-quality writing like yours
    these days. I really appreciate people like you! Take care!

    !

    My webpage ... bypass hand pruners :: ::

    SvarSlett
  20. Very nice blog, my blog http://myshabbycharm.blogspot.cz/
    Iva

    SvarSlett
  21. Hei . Hvor er du ???? Vi venter på deg !!!!! Hilsen Anna

    SvarSlett
  22. Hei Anita:-) du jeg satt og tittet inn her, og jeg så at du har benkeplate i tre. Stemmer det? Jeg skiftet nettopp til det:-) og jeg driver og oljer opp den nå, etter at jeg beiset den med en kald gjennomsiktig gråtone:-) men når jeg ser på din, så ser det ut som at du har lakket den, har du det? Hvilke erfaringer har du med tre plater? Jeg er livredd for at benkeplata skal få flekker og bli stygg med en gang:-/ har jo barn fra alderen 5-9 år, og mannen da så klart;-) er jo fort og søle rød saft, mat osv.
    Savner innleggene dine forresten:-)
    Stor klem fra Linn

    SvarSlett
  23. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett

Koselig hvis du legger igjen noen ord:O)